Seiten

Sonntag, 2. November 2014

Xmas-Card Sparkle Poinsettia Tilda

Heute habe ich mal wieder ein Weihnachtskärtchen gewerkelt. Mir ist neulich eine Triangle Joy Fold Card über den Weg gehüpft, die fand ich so schön von der Form her, dass ich mir eine Cameo Datei geschustert habe, die mir die Einzelteile in Windeseile zusammen schneidet. Gesagt, getan, ist meine Weihnachtskarte natürlich auch eine Triangle Joy Fold Card geworden.

Mein Motiv ist die Sparkle Poinsettia Tilda aus dem letzten Magnolia Stempel Kit, coloriert mit Copics und umrandet von Schneeflocken aus selbigem Kit.

Stempel und Stanzen sind bis auf den Border Punch von Martha Stewart allesamt von Magnolia. Besonders angetan haben es mir die kleinen Tags aus dem Doohickey Kit.

Meine gewählten Designpapiere sind allesamt von Bearly Mine, in meinen Lieblings-Weihnachtsfarben braun und blau. Grün und rot sind da ja nicht ganz so mein Ding.

Hier ist noch eine Nahansicht auf mein Motiv:

Die Karte möchte ich hier zeigen:
- Marvelous Magnolia #79: Add some black
- Tildas Town #128: Christmas
- Magnolia-licious: Fancy Folds
- Inky Chicks #41: 3 stamps on a card
- Live and love crafts #29: favourite Christmas colour combo
- Bearly Mine November Challenge: Christmas Cards

Kommentare:

  1. Wow, was für eine schöne Karte. Die Kartenform ist ja echt toll. Habe ich selber noch nie versucht. Wird aber mal an der Zeit, denn die gefällt mir wirklich.
    Die Koloration ist ja ein Traum; sehr hübst. Die Stanzen aus dem DooHickey Kit sind auch so schön. Ich habe mich auch so in sie verliebt. Es harmoniert einfach alles auf deiner Karte.
    Liebe Grüße
    Susi

    AntwortenLöschen
  2. This is absolutely gorgeous! I love it...brilliant work! Thank you so much for sharing this with us at Tilda's Town! Good luck,
    Rene :D

    AntwortenLöschen
  3. What a pretty card, I love the interesting fold and sweetly coloured Tilda, just beautiful, Thanks so much for joining in at Magnolialicious this time
    Hugs Julie P

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous cards
    love the design
    and all details
    hugs Tamara

    AntwortenLöschen
  5. A beautiful fancy fold card, love your design and that Tilda is one of my favourites. Love your use of dies too. Fabulous work my dear. Thank you for joining us over at Magnolia-licious challenge. Good luck! Hugs Suzi x

    AntwortenLöschen
  6. What a beautiful card!! I love the image and details!
    Thank you for playing along with us at Magnolia-Licious!
    Hugs, Barbara GR

    AntwortenLöschen
  7. I really like this!! Thanks for joining us at Magnolia-licious and hope to see you again next time!!

    AntwortenLöschen
  8. fab card, love the design
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    AntwortenLöschen
  9. Just gorgeous, thank you for playing along with us at TILDA'S TOWN this week & the very best of luck. Love Jane x

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful Tilda creating! Thanks for playing with us @ Tilda's Town Challenges this week!

    AntwortenLöschen
  11. ooh how cute, fab card, thanks for playing along with BEARLY-MINE this month x carol

    AntwortenLöschen
  12. Cute Christmas card, and just like yourself; I love the small tags; so sweet. Very clever how you put the sentiment together. Thanks for linking up to LLC:s November challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    AntwortenLöschen
  13. So very pretty. Thanks for playing with us at Bearly Mine this month x

    AntwortenLöschen
  14. Absolutely stunning, what a very unique card design I love it. Thank you for joining us at BMD, good luck xoxoxoxo

    AntwortenLöschen